آیا از نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید آگاهی دارید؟ برای داشتن یک وبسایت بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو (SEO شده) شما نیاز به استخدام سئوکار حرفهای دارید. کسب و کار اینترنتی شما در وبسایتتان اتفاق میافتد و به همین دلیل باید اطلاعات به طور مداوم بروزرسانی شوند. شرکتها و آژانسهای تخصصی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا میزان بازدید روزانه سایت خود را بالا ببرید و یا اینکه میتوانید از فریلنسرهای سئوکار حرفهای استفاده کنید.
- بیشتر بخوانید: چگونه یک نویسنده محتوا حرفهای برای سئو باشیم؟
نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید
در ادامه ما نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید را به صورت سوال و جواب آوردهایم تا به شما در این امر مهم کمک کنیم.
استخدام سئوکار حرفهای – آیا او به محتوا اعتقاد دارد؟
محتوا یکی از عناصر اصلی در هر استراتژی سئو میباشد. روزهایی که با گذاشتن لینکهای غیر مرتبط میتوانستید رتبه سایت را بهبود دهید گذشته است. امروزه موتورهای جستجو مانند گوگل بر این باورند که وبسایتها باید دارای لینکهای طبیعی و مرتبط باشند. حتی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی میتواند جریمههایی را به همراه داشته باشد و رباتهای موتورهای جستجو این اطمینان را به شما میدهند که انتشار یک محتوای مناسب با لینکهای مرتبط میتواند رتبه سایت شما را پایین بیاورد. محتوای با کیفیت بالا نیاز روزمره هر سایتی است و سئوکار حرفهای باید روی بسیاری از استراتژیها تمرکز کند. با این حال، اگر با یک سئوکار حرفهای روبرو شدید که اعتقادی به محتوای با کیفیت بالا نداشت؛ همین دلیل کافی است تا به دنبال یک کارشناس سئوی دیگر باشید.
نظر سئوکار حرفهای شما در مورد نوآوریهای سئوی گوگل چیست؟
گوگل در حال حاضر در مورد کیفیت محتوا سختگیرتر از قبل شده است. یک شرکت بازاریابی اینترنتی؛ حتی الگوی جدید سئو را راهاندازی کرده است که تمام روشهای بکلینکسازی را حذف میکند. کیفیت محتوا در حال حاضر باید شعار اصلی تمام جستجوگرها باشد و مشاغلی که به روشهای نامناسب بیش از حد بهینه سازی شدهاند و یا دارای لینکهای زیادی است به شدت مجازات میشوند. هنگام استخدام سئوکار حرفهای مطمئنا باید از استراتژیهای وی در زمینه مقابله با نوآوریهای گوگل و استفاده یا عدم استفاده از تکنیکهای بکلینکسازی مطلع شوید.
کارشناسان معتقدند که این حوزه یک دنیای جدید است و باید به شدت روی کیفیت محتوا تمرکز کرد. محتوای با کیفیت شانس بیشتری برای مطالعه و به اشتراکگذاری دارد. اهیمت کیفیت محتوا هر روز بیشتر میشود و کسب و کارها شاهد افزایش ترافیک خود هستند.
- بیشتر بخوانید: چرا سئو هنوز بسیار مهم و ضروری است؟
استخدام سئوکار حرفهای برای تولید لینک
در هنگام استخدام سئوکار حرفهای باید بدانید که وی با چه سرعتی میتواند روی تولید لینک کار کند و از چه روشهایی استفاده میکند. این یک سوال پیچیده است. اگر سئوکار حرفهای شما به روشهای مختلفی میتواند تکنیکهای لینکسازی را روی سایت شما اعمال کند، این یک هشدار است. بهترین کارشناسان سئو فقط یک پاسخ خواهند داشت و این که هیچ راه سریعی برای لینکسازی وجود ندارد. لیکسازی طبیعی زمانبر است و به محتوای با کیفیت و محصولاتی قابل ملاحظه نیاز دارد. با این حال میتوانید ساکت باشید و به منطق جالب او گوش کنید. این روش خوبی برای یاد گرفتن ماهیگیری از فروشندگان قانونی است.
ارزیابی سایت یکی از نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید
آیا سئوکار حرفهای شما در زمینه ارزیابی سایت راهنماییهایی را در اختیار شما قرار میدهد؟ یک شرکت معتبر که بهترین سئوکاران را در استخدام خود دارد، باید مهارتهای لازم را داشته باشد تا به تجزیه و تحلیل گسترده وبسایت شما، ساختار طراحی و رتبهبندی آن بپردازد و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. شرکتهای سئو یا سئوکار حرفهای شما با ارزیابی سایتتان میتوانند پشنهادهایی را به شما ارائه دهند تا شما را به یک سطح بهتر از رتبهبندی برسانند. آنها باید بتوانند همه زمینههای مربوط به محتوا، عملکرد و طراحی را که مانع ایندکس شدن یا خواندن صفحات شما توسط رباتها میشود را بررسی و عیبیابی کنند.
- بیشتر بخوانید: ۷ اشتباه رایج در هنگام بهینهسازی (سئو) کردن اکانت اینستاگرام
هزینه سئوی سایت چقدر باید باشد؟
شرکتها و سئوکاران حرفهای فقط بعد از ارزیابی سایت شما میتوانند هزینههای سئو را به شما پیشنهاد کنند. ارائه هزینههای بالا گواه بر دریافت خدمات با کیفیت خوب نیست. حتی هزینههای بالا این موضوع را تایید نمیکند که خدماتی که از شرکت سئو انتظار دارید را دریافت میکنید یا نه. یک سئوکار حرفهای باید بتواند خدمات فاحشی را به شما ارائه دهد که قیمت و عملکرد کاملا بر اساس این خدمات تعیین میشود.
مهلت زمانی و نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید
برخی از سئوکاران حرفهای پلنهایی را ارائه میدهند و ادعا میکنند که در ظرف ۱۰ روز میتوانند سایت و محصولات شما صفحه اول نتایج گوگل نشان دهند. با این حال عملا هیچ شرکت سئویی در کمتر ۱۰ روز نمیتواند شما را در جایگاه اول صفحه نتایج گوگل قرار دهد.
ابزارهای مفید برای بررسی کلمات کلیدی
شرکت سئو و سئوکار حرفهای شما از چه نوع ابزاری برای جستجوی عبارات و کلماتکلیدی قابل مصرف استفاده میکنند؟ آیا آنها براساس کلماتکلیدی انتخابی شما تجزیه و تحلیلها را ارائه میدهند؟ دانستن اینکه شرکت سئو یا فریلنسر سئوکار شما از چه روشی برای تحقیق یا ارزیابی کلماتکلیدی استفاده میکند، بسیار مهم است. در صورتی که آنها بتوانند با ابزارهایی مانند Google AdWords در مورد کلماتکلیدی تحقیق و آنها را تجزیه و تحلیل کنند کمک بزرگی به شما خواهند کرد.
بیشتر بخوانید: چگونه یک اینفوگرافیک عالی برای سئو طراحی کنید؟
نتیجه گیری
تکنیکهای مثبت و منفی یا روشهای سئو کلاه سفید و کلاه سیاه وجود دارد (مانند لینک اسپم، متنهای نامرئی، مطالب مربوط به کلماتکلیدی و غیره). حتی کلاه سیاه یا تکنیکهای منفی سئو میتوانند رتبه صفحات وب سایت را افزایش دهند که در طولانیمدت خطرناک است چونکه موتورهای جستجو سایت شما را جریمه میکنند. وقتی که رتبه وبسایت شما پایین آمد، افزایش دوباره رتبه وب سایت دشوارتر است. بنابراین روشهای سئوی کلاه سیاه را امتحان نکنید. حالا زمان آن رسیده است که با رعایت نکاتی که برای استخدام سئوکار باید رعایت کنید به استخدام سئوکار حرفهای خود بپردازید و وب سایت خود را بهبود دهید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
روی ستاره کلیک کنید
میانگین امتیاز ۰ / ۵. میزان امتیاز ۰
اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهد
متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود
اجازه دهید این پست را بهبود ببخشیم
به ما بگویید چگونه می توانیم این پست را بهبود ببخشیم؟
No comment yet, add your voice below!