چطور فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهیم؟

چطور فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهیم؟

چطور فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهیم؟ فریلنسری یکی از شغل هایی است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک به آنها نیاز دارند. شغل فریلنسری شامل زمینه های کاری نویسندگی، بازاریابی، برنامه نویسی، طراحی، حسابداری، مشاوره و غیره می باشد. حقوق دانان و وکلا، اساتید و دانشجویان، سئو کاران و طراحان وب و … همه و همه به فریلنسرها نیاز دارند.

طبق آمارها، حدود ۵۴ میلیون آمریکایی به عنوان فریلنسر در زمینه هایی مانند نوشتن، طراحی گرافیک و مشاوره فعالیت می کنند. این رقم تنها یک چهارم از کل نیروی کار ایالات متحده می باشد. فریلنسری فرصت هایی را برای افرادی ایجاد کرده است که می خواهند در زمینه شغل مورد انتخاب خود به صورت آزادانه عمل کنند و در زمینه رقابتی تر با کارمندان پاره وقت یا تمام وقت کار می کنند.

یکی از مزایای فریلنسری امکان کار ۲۴ ساعته و ساعت کاری انعطاف پذیر است، اما همین مزیت می تواند با موجب افت کیفیت کار هم شود. اگر قصد دارید فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهید نکته هایی وجود دارد که باید بدانها توجه داشته باشید.

فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهید !

وقتی که فریلنسینگ را به طور حرفه ای شروع می کنید شما نه تنها مسئولِ ارتباط با مشتریانی که دارید، هستید بلکه باید حسابداری و بسیاری از کارهای دیگر را به تنهایی انجام دهید. با توسعه کار، کم کم شما نیاز به استخدام افرادی دیگری پیدا می کنید. در واقع شما علاوه بر نقش فریلنسر به عنوان کارفرما هم ظاهر می شوید.

اگر قصد دارید فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهید باید علاوه بر مدیریت مشتری، مدیریت زمان نیز داشته باشید. با مدیریت زمان، شما زمان های هدر رفته خود را به حداقل حد ممکن می رسانید. شما برای روزهای تعطیل و یا روزهایی که بیمار هستید و نمی توانید کار کنید هزینه ای دریافت نمی کنید، در این مواقع مدیریت زمان و هزینه اهمیت خود را نشان می دهد.

با وجود مزایایی که شغل فریلنسری دارد چالش هایی هم بر سر راه این افراد قرار می گیرد. فریلنسرها هیچ گونه بیمه درمانی، بیمه عمر، بازنشستگی، مرخصی با حقوق و … را ندارند. شما می توانید به عنوان یک فریلنسر حرفه ای هزینه های بیمه خود را پرداخت کنید و یا خود را بیمه عمر کنید، و اگر فریلنسر خوش شانسی باشید ممکن است به استخدام یکی از شرکت ها یا سازمان ها در بیایید و از مرخصی با حقوف یا بازنشستگی بهره مند شوید، همه این ها به میزان حرفه ای بودن شما بستگی پیدا می کند.

چطور فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهیم؟

شما باید بدانید که چگونه کار با کیفیت ارائه دهید و چگونه موفقیت خود را در بازار کار تضمین کنید، شما باید بتوانید مشتریان خود را توسعه دهید. برای انجام این کارها شما باید حضور آنلاین داشته باشید. در سایت های فریلنسری مانند کاریتو ثبت نام کنید. وقتی که به عنوان فریلنسر مشغول به کار شدید، اولین کاری که مشتریان انجام می دهند، بررسی کارهای گذشته شما است. اطمینان حاصل کنید که حضور آنلاین قدرتمندی دارید، هیچ کس نمی خواهد یک نیروی کار حرفه ای را از دست بدهد.

می توانید علاوه بر سایت های فریلنسری، خودتان سایت شخصی داشته باشید. رایان رابینسون توصیه می کند که نمونه کارهای قبلی خود، اطلاعات تماس و توضیحاتی برای شروع همکاری را در سایت منتشر کنید و بسته به زمینه کاری که دارید در پلت فرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک عضو شوید.

چطور فریلنسینگ را به طور حرفه ای انجام دهیم؟

شما باید روی بهترین مشتریان خود تمرکز کنید. وقتی برای اولین بار به عنوان فریلنسر فعالیت می کنید، بد نیست بتوانید شغل های بیشتری داشته باشید. در این صورت می توانید رفرنس ها و نمونه کارهای احتمالی خود را بسازید. اما زمانیکه حرفه ای شدید، می توانید از بین مشتریان خود چند گزینه را انتخاب کنید و بیشتر روی کار کردن با آنها متمرکز شوید. شما باید به مشتریان ثابت و منظمی که دارید اولویت دهید.

سعی کنید زمانی که کار یک مشتری را به پایان رساندید، از خدمات پس از فروش هم استفاده کنید. برخی از مشتریان بعد از تحویل کار ممکن است به کمک شما نیاز داشته باشند. مشتری فعلی شما می تواند مشتری بعدی شما هم باشد. پس اگر می خواهید فریلنسینگ را بطور حرفه ای انجام دهید برای روابط با مشتری اهمیت قائل شوید.

چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟

سبک زندگی سالم فریلنسری

 چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟ بعد از اینکه تصمیم گرفتید به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار شوید این سوال مهم پیش روی شما قرار می گیرد. درست است که در فریلنسری شما رئیس خودتان هستید و برخی قدرتها را به دست می آورید اما برخی از مسئولیت های مهم وجود دارد که باید آنها را به نحو احسن انجام دهید. برای دستیابی به اهداف نهایی داشتن یک سبک زندگی سالم فریلنسری باید داشته باشید. در ادمه ۷ نکته برای رسیدن به سبک زندگی سالم فریلنسری بیان شده است.

۷ نکته برای رسیدن به سبک زندگی سالم فریلنسری

مرز بین زندگی کاری و شخصی خود را مشخص کنید

وقتی به عنوان فریلنسر شروع به کار می کنید به احتمال زیاد در خانه کار خود را آغاز می کنید. در این شرایط زندگی کاری شما با زندگی شخصی شما به احتمال زیاد با هم ترکیب می شود، بنابراین تعیین مرزهای واضح بین این دو زندگی بسیار مهم است. ایده خوب این است که محلی از خانه را برای اهداف کاری خود تعیین کنید. داشتن یک دفتر کاری در خانه می تواند به شما اجازه دهد که بهتر روی کار خودتان تمرکز کنید و خلاق تر شوید. بهتر است به دنبال یک دکوراسیون فضای کاری الهام بخش باشید.

چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟

برای یک سبک زندگی سالم فریلنسری برای خودتان برنامه کاری داشته باشید

بعد از اینکه فضای کاری خود را در خانه مشخص کردید ایجاد یک برنامه کاری که بتوانید آن را دنبال کنید بسیار مهم است. برنامه کاری به شما کمک می کند تا از وقت خود بهتر استفاده کنید. سعی کنید ساعت هایی از روز را که توانایی کار کردن بهتر دارید را پیدا کنید و از این ساعات برای کار کردن استفاده کنید.

چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟

خودتان را شلوغ نکنید

برای رسیدن به سبک زندگی سالم فریلنسری ، سازماندهی، سازماندهی، سازماندهی کنید! بخش مهمی از کار فریلنسر مراقبت از مشتری ها است و بهترین راه برای انجام این کار تفکیک درست کارها و رعایت مهلت های زمانی است که شما به مشتری های خود وعده داده اید. هر پروژه را در یک فولدر جداگانه در سیستم ذخیره کنید و بر اساس آن کارهای خود را مرتب کنید. لیست کارهای ناتمام خود را نگه دارید تا کارهایی که نیاز به تکمیل شدن دارند را به راحتی ردیابی کنید. برنامه هایی مانند Wunderlist و Evernote به شما کمک می کنند تا جریان کاری بسیار سازمان یافته تری داشته باشید.

چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟

امور مالی خود را مدیریت کنید

کار کردن به عنوان یک فریلنسر به این معناست که شما مسئولیت هر قسمت از کار هود را به عهده دارید و تقریبا عادی است که پول بخش مهمی از موفقیت شما باشد. عدم مدیریت امور مالی می تواند استرس زا باشد و می تواند مهلت های از دست رفته برای پرداخت را به یک کابوس تبدیل کند. چند برنامه دسکتاپ و اپلیکیشن وجود دارند (مانند Goodbudget و Moni) که به شما کمک می کنند امور مالی خود را تنظیم کنید. شما باید تمام هزینه های بدست آمده و خرج شده خود را پیگیری کنید.

چطور یک سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشیم؟

منزوی نشوید، اجتماعی باشید

یک فریلنسر خیلی ساده در مشغله کاری خود غرق می شود و فراموش می کند که دنیایی هم برای زندگی کردن وجود دارد. این قعده در سبک زندگی سالم فریلنسری نمی گنجد، فراموش نکنید که شما باید بیرون بروید و با مردم تعامل داشته باشید. شبکه خود را با کمک سایت هایی مانند لیندکین گسترده کنید یا اگر می خواهید می توانید تعاملات فیس تو فیس داشته باشید از Meetup استفاده کنید تا افرادی که علایق مشابهی با شما دارند را پیدا کنید و به جلسات محلی بپیوندید.

منزوی نشوید، اجتماعی باشید

خوب بخورید، خوب ورزش کنید، این همان سبک زندگی سالم فریلنسری است!

با خوب غذا خوردن و ورزش منظم می توانید زندگی شادتر و سالمتری داشته باشید. بدن سالم به شما کمک می کند تا از همه استرس های شغل فریلنسری خود رها شوید. خواب خوب بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که ساعات مناسبی را به خوابیدن اختصاص داده اید. اگر برای خواب مشکل دارید باید بتوانید افکار ناخوشایند را از خود دور کنید، یوگا می تواند به طور مثال در این راه به شما کمک کند.

خوب بخورید، خوب ورزش کنید

برای خود وقت بگذارید

در وهله اول دلایلی که شما تصمیم گرفته اید به عنوان یک فریلنسر کار کنید را از یاد نبرید. در کنار کار کردن شما باید برای تعطیلات خود وقت بگذارید و فعالیت هایی که به شما کمک می کند ذهن خود را از کار دور کنید را انجام دهید.

برای خود وقت بگذارید

نکاتی که در بالا بدان ها اشاره شد به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم فریلنسری داشته باشید و تعادل زندگی خود را حفظ کنید.

آموزش اصول نگارش در ترجمه کردن – نکات ارزشمند نگارشی در ترجمه!

آموزش اصول نگارش در ترجمه کردن

متن منبع شما به عنوان پایه‌ی محتوای ترجمه شده‌ی شما به زبان های دیگر عمل می کند. با آموزش اصول نگارش در ترجمه کردن، شما می توانید یک متن ترجمه شده روان و ساده را داشته باشید. به طوری که تاثیر و حس محتوای منبع شما حفظ شود. بنابراین برای ترجمه تخصصی و حرفه ای موفق، بسیار مهم است که نگارش درستی را هم داشته باشید. برای جلوگیری از بروز مشکلات ترجمه، برخی از اصول و نکات در هنگام نوشتن ترجمه وجود دارد که باید مد نظر داشته باشید، جملات شما باید به سادگی درک شوند، جملات واضح، مختصر و خوب کیفیت ترجمه را بهبود می بخشد.

اصول نگارش در ترجمه

یکی از اصول نگارش در ترجمه کردن استفاده از جملات کوتاه است – برای افزایش درک مطلب و ترجمه های ساده تر شما باید جملات را حدود ۲۰ کلمه یا کمتر در نظر داشته باشید، این امر موجب افزایش خوانایی می شود. شاید از خودتان بپرسید واقعا مهم است که از جملات کوتاه استفاده کنم؟ نگارش متن ترجمه شده در جملات کوتاه درست مانند خواندن یک داستان با صدای بلند و یا کوتاه است که به شیرین ماندن یک داستان کمک می کند.

آموزش اصول نگارش در ترجمه کردن

در صورت امکان از جمله بندی استاندارد استفاده کنید – این مورد به طور کلی به معنای در نظر داشتن مکان مناسب برای بکار‌گیری هر عنصری از جمله است. شما باید جایگاه فاعل، فعل، مفعول یا کلمات ربط را به درستی در نظر داشته باشید. همچنین می‌بایست در حین ترجمه کردن ساختار گرامری، علائم نگارشی صحیح را ایجاد کنید.

از عبارات اسمی طولانی خودداری کنید – هنگام ترجمه کردن شما باید از کلمه های اتصال مناسب استفاده کنید به طوری که خواننده رابطه بین کلمات را استنباط کند. اگر مجبور شدید، چندین بار جمله را بخوانید تا متوجه شوید که هنگام ترجمه کردن به زبانی دیگر ممکن است ترجمه به خوبی درک شود یا نه. هنگام بررسی این احتمال وجود دارد که تفسیرهای اشتباهی از معنای اصلی یا ترجمه‌ای داشته باشید.

فقط از یک اصطلاح برای یک مفهوم واحد استفاده کنید – استفاده از مترادف های مختلف یک کلمه در نگارش متن ترجمه شده ممکن است سردرگمی هایی را ایجاد کند. به همین دلیل شما باید از یک اصطلاح برای یک مفهوم واحد استفاده کنید تا کیفیت ترجمه کلی شما حفظ شود. استفاده از کلمات مترادف مختلف ممکن است به کاهش کیفیت، افزایش هزینه منجر شود.

از طنزنویسی پرهیز کنید – این مورد برای ترجمه اصطلاحات عامیانه، اصطلاحات محلی یا استعاره ها صدق می کند. برخی از مترجمان از عبارات قابل درک استفاده نمی کنند و فقط ترجمه کلمه ای یک متن را در نظر می گیرند. پس یک متن طنز یا احساسی ممکن است حس خود ر از دست بدهد و در عوض یک متن رسمی و جدی با طنز آلوده شود. وفادری به متن یکی از اصول نگارش در ترجمه کردن است.

واحدهای اندازه گیری، دما، عرض و غیره را ترجمه کنید – وزن، قد، عرض، دما، زمان، ارز و غیره باید به زبان مقصد ترجمه شود.

آموزش اصول نگارش در ترجمه کردن

با تاریخ های بین المللی آشنا باشید – به عنوان مثال ۲۰۱۵/۰۷/۰۹ به ماه سپتامبر اشاره دارد یا ژوئیه؟ این بستگی دارد که مکان شما کجا باشد، در سوئی ماه ژوئیه اما در ایالات متحده سپتامبر است. نکته دیگری که وجود دارد این است اگر با کمبود فضا مواجه بودید می توانید از مخفف ماه استفاده کنید.

از کلمات مرتبط استفاده کنید – استفاده از معنی کلمات مرتبط با فرهنگ به مطالعه و تمرین نیاز دارد. شما باید موضوع کلی یک متن را درک کنید و روی فرآیند ترجمه تمرکز کنید و محتوا را متناسب با مخاطبان مختلف تصحیح کنید. تمرکز روی متن‌های ترجمه شده باعث افزایش کیفیت و خوانایی ترجمه‌های مورد نظر شما می‌شود.

نتیجه‌گیری

به طور کلی برای اینکه یک مترجم ترجمه‌ای روان و مناسب را تحویل دهد باید همیشه در حال بروزرسانی دامنه لغات خود باشد. با این وجود کمتر مترجمی را می‌توان پیدا کرد که معنی کلمات تمام رشته‌ها یا موضوعات مختلف را بداند به همین خاطر مترجم بایست قبل از شروع ترجمه معنی لغاتی که نمی‌داند را با توجه به متن در حال ترجمه پیدا کند. برای این کار مترجم می‌تواند از دیکشنری‌های تخصصی آنلاین یا آفلاین استفاده کند و یا حتی در اینترنت به جستجو بپردازد.

در این زمینه توصیه می‌شود که هرگز از مترجم گوگل (Google Translate) استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید که ترجمه ماشینی هیچ گاه جایگزین ترجمه انسانی نخواهد شد. مورد بعدی اینکه مترجم باید اصول ساختاری و گرامری و ساختار استاندارد یک جمله را رعایت کند. هر چقدر که معنی یک واژه را درست پیدا کرده باشید با جمله‌بندی نامناسب باز هم ترجمه شما روان و رضایت بخش نخواهد بود.

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند!

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند!

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند! گاهی اوقات تنها چیزی که بین یک فریلنسر تازه کار و حرفه ای وجود دارد این باور اشتباه است که برای شروع کار فریلنسرینگ به سرمایه زیادی نیاز است. اکثر اوقات شروع کار بسیار ساده تر و ارزانتر از ترسی است که در ابتدا وجود دارد.

کار Freelancering به شما این امکان را می دهد تا از راه دور با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید و دیگری نیازی به نگرانی در مورد تهیه فضای کاری یا تهیه وسایل اداری آنچنانی ندارید، اکثر فریلنسرها در خانه، کافی شاپ یا سایر مکان های عمومی کار می کنند. خیلی از آنها هنوز با لباس خانه کار خود را انجام می دهند، مگر اینکه برای انجام کارهای شخصی خود از خانه خارج شوند. اما فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند !

فریلنسینگ شامل چه هزینه هایی است؟

اگر به عنوان یک نویسنده مستقل می خواهید شغل فریلنسری خود را شروع کنید شاید به برنامه پردازش کلمه مانند ورود و یک دستگاه ضبط مصاحبه نیاز داشته باشید. اما این تمام هزینه ای نیست که این فریلنسر پرداخت کند، تهیه یک سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ با قابلیت اتصال به اینترنت، تهیه یک گوشی هوشمند تنها دو مورد از دستگاه هایی است که یک نویسنده حتما باید داشته باشد. همین دو دستگاه در بازار امروز هزینه نسبتا بالایی دارد. اگر بخواهید که کمی از این هزینه ها را دور بزنید شاید مجبور به تهیه دستگاه های استوک یا دست دوم شوید.

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند!

فریلنسر در هر جایی و در هر زمانی می تواند کار کند!

خوشبختانه در حال حاضر گوشی های هوشمند که اجازه نصب برنامه های مختلف را می دهند نیاز به تجهیزات اضافی مانند واکمن برای پخش صدا یا میکروفن برای ضبط صدا را از بین برده است، بنابراین یک تاپیست که در حوزه رونویسی اطلاعات از صدای ضبط شده کار می کند می تواند با تهیه یک گوشی به راحتی متن ها را رونویسی کند اما باز هم برای تحویل فایل های رونویسی شده به صورت دیجیتالی به سیستم نیاز پیدا خواهد کرد.

خدمات اینترنتی بخش دیگری از هزینه هایی است که فریلنسر باید در نظر داشته باشد خواه از ADSL استفاده کنید خواه از دیتای گوشی همراه خود فرقی ندارد به هر حال باید هزینه هایی برای اینترنت پرداخت کنید. میز و صندلی، پایه خنک کننده لپ تاپ برای افرادی که ساعات طولانی با سیستم کار می کنند نیز می تواند بخشی از هزینه ها را در بر بگیرد. منابعی همچون هزینه برق مصرفی جزو هزینه هایی هستند که هر چند وقت یکبار با تغییر نرخ آنها مواجه هستیم. مسلما برای کار با دستگاه هایی مانند لپ تاپ، کامپیوتر دسکتاپ، گوشی، تبلت و … باید این هزینه هم پرداخت شود.

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند!

تهیه سیستم جزو هزینه های اصلی فریلنسر است!

شاید بتوان گفت که فریلنسرهای تایپیست و مترجم جزو فریلنسرهایی هستند که کمترین هزینه را باید صرف کنند اما فریلنسرهایی که در فیلد دوبله کار می کنند به استودیو و تجهیزات گران قیمتی نیاز دارند. درست است که فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند، اما این هزینه به فیلد کاری فریلنسر هم بستگی پیدا می کند.

آیا هزینه فریلنسر فقط به تهیه لوازم اولیه بر می گردد؟

جواب سوال کاملا مشخص است… البته که نه. در دنیای دیجیتالی که فریلنسرها مشغول به کار هستند بسته به روش کاری که انتخاب کرده اند ممکن است چند اتفاق بیافتد. اول اینکه فریلنسر ممکن است بدون ثبت نام در سایت های فریلنسری به فعالیت بپردازد، در این موقعیت برخی شرایط پیش می آید که در آن کارفرما به نوعی دستمزد فریلنسر را پرداخت نمی کند و به عبارت بهتر فریلنسر هزینه اعتماد خود را دریافت می کند.

اما موقعی که فریلنسر در یک سات فریلنسری ثبت نام می کند باید هزینه ای به عنوان حق کمیسیون را پرداخت کند. در این حالت بخش یا درصدی از پروژه ای که فریلنسر دریافت کرده و موفق به انجام آن شده است توسط سایت دریافت می شود. برخی از سایت ها از همان ابتدا کمیسیون خود را بر میدارند و برخی ها هم در انتها…

فریلنسینگ شامل هزینه هایی است که کارفرمایان و فریلنسر ها باید بدانند!

تهیه لوازم اولیه تنها هزینه فریلنسرینگ نیست!

هزینه تبلیغات چیزی است که برخی از فریلنسرها باید پرداخت کنند. هزینه تبلیغات در دنیای اینترنتی بسیار بالا رفته و شما برای ارتباط با سایر افرادی که در فیلد کاری شما کار می کنند مجبور به تبلیغات دارید. شاید ساده ترین مثالی که در اینجا بتوان بیان کرد هزینه طراحی کارت ویزیت است. اگر به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار هستید طراحی یک کارت ویزیت می تواند باعث حرفه ای تر شدن شما شود.

اما مهمترین بخش از هزینه های فریلنسری به هزینه بروزرسانی مهارت ها بر می گردد. افرادی که دارای مهارت های بیشتر و البته به روز هستند موقعیت های کاری بهتری را دریافت می کنند. فریلنسر برای افزایش سطح مهارت خود ممکن است مجبور به شرکت در کلاس های آنلاین و یا آفلاین شود که مسلما هزینه بر هستند.

نتیجه گیری

فریلنسری شغلی است که کاربر در هر زمان و مکانی بخواهد می تواند کار خود را انجام دهد، متاسفانه این شغل از بیمه عمر، بیمه سلامت، مرخصی با حقوق و مواردی از این قبیل پشتیبانی نمی کند. بنابراین ممکن است علاوه بر موارد فوق فریلنسر مجبور شود که برای بیمه کردن خود نیز هزینه هایی را پرداخت کند.

کاربرد خدمات تایپ آنلاین برای وکلا💼بازنویسی جلسه دادگاه

کاربرد خدمات تایپ آنلاین برای وکلا

به نظر شما کاربرد خدمات تایپ برای وکلا چیست؟ وکلا بنا بر شغلی که دارند به خدمات تایپ نیاز دارند و اینجاست که کاربرد خدمات تایپ برای وکلا از اهمیت خاصی برخوردار می‌شود. اکثر پرونده‌‌ها مربوط به مشکلات خانوادگی، تجاری یا دولتی و … است. به دلیل محرمانه بودن و حساسیت موضوعاتی مانند ورود اطلاعات اسناد حقوقی، مشخصات مشتریان، توافق نامه‌ها و سایر اطلاعات شخصی،  وکلا به خدمات تایپ حقوقی نیاز دارند تا اسناد فیزیکی آنها به فرم دیجیتالی در بیاید.

تایپیست باید علاوه بر آشنایی با اصطلاحات حقوقی، از سرعت انتقال و تایپ برخوردار باشد. تعداد زیادی از دانشجویان حقوق، کارمندان دادگستری، وکلا، قاضیان، افسران پلیس، پزشک قانونی و بسیاری از افراد دیگر به دنبال خدمات تایپ هستند. بنابراین یک خدمات تایپ حقوقی باید به روشی عالی از عهده تایپ بر بیاید. تایپیست‌های حرفه‌ای همیشه باید از اصطلاحات و واژه‌های مناسب استفاده کنند.

کاربرد خدمات تایپ برای وکلا چیست؟

همانطور که می‌دانید وکلا با دادگاه سر و کار زیادی دارد. از لحاظ قانونی هم وکلا با موضوعات مختلفی سر و کار دارند. تیم خدمات تایپ می‌بایست با مهارت‌های تایپ تخصصی آشنایی داشته باشند و از قانون هم اطلاعاتی داشته‌باشند. از متداول‌ترین انواع اورقی که وکلا در دادگاه با آنها سر و کار دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اوراق مربوط به ملک
  • حضانت کودک
  • فرزند خواندگی
  • طلاق
  • وصیت نامه
  • اسناد مالیاتی
  • و…

اینها تنها برخی از اوراقی هستند که یک خدمات‌دهنده تایپ باید از قبل روی آنها کار کرده باشد. این احتمال وجود دارد که یک کاربر مبتدی و بی‌تجربه در تایپ این اوراق به تنهایی با مشکلاتی مواجه شود و یا کاربرانی مانند وکلا وقت تایپ اسناد حقوقی را نداشته باشند. خدمات‌دهنده تایپ اسناد حقوقی که توسط یک تیم واقعا حرفه‌ای ارائه می‌شود می‌تواند هر مشکلی را به طور ایده آلی بر طرف کند.

بنابراین در هنگام جستجوی بهترین تیم خدمات تایپ برای وکلا باید حساسیت به خرج دهید. اگر شما به عنوان فریلنسر تایپ اوراق حقوقی را برای قبول می‌کنید باید تفاوت بین متهم و مدعی را بدانید، شما باید با اصطلاحات قانونی و حقوقی آشنایی داشته باشید، تایپ بدون اشتباه داشته باشید و مهمتر از همه وقت شناس باشید.

کاربرد خدمات تایپ برای وکلا

خدمات تایپ برای وکلا

کاربرد دیگر خدمات تایپ برای وکلا این است که همانطور که می‌دانید ما روز به روز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رویم و واضح است که در دنیای دیجیتالی هم وکلا نقش مهم خود را هنوز دارند. وکلا برای برقراری با کاربران مجازی خود اقدام به تاسیس سایت، کانال‌های تلگرامی، اینستاگرامی و غیره می‌کنند. برای بروزرسانی سایت یا ورود اطلاعات مورد نظرشان در این سایت‌ها یا کانال‌های ارتباطی دیگر نیاز به تایپیست و حتی تولید کننده محتوا دارند. در اینجا یک تیم خدمات تایپ و تولید محتوا می‌تواند نقش پررنگی داشته‌باشد.

کاربرد خدمات تایپ برای وکلا

کاربرد خدمات تایپ برای وکلا

جای دیگری که خدمات تایپ می‌تواند نقش خود را در کمک به وکلا نشان دهد، رونویسی مصاحبه‌های ضبط شده می‌باشد. فریلنسر یا خدمات‌دهنده تایپ آنلاین می‌تواند در این راه به وکلا کمک شایانی کند. وکلا مصاحبه‌های ضبط‌شده خود را ارسال می‌کنند و فریلنسر یا خدمات تایپ آنلاین اسناد تایپ شده را به آنها تحویل می‌دهد.

در این قسمت تایپیست علاوه بر مهارت تایپ، مهارت کار‌کردن با نرم‌افزار ورد یا پلت فرم‌های آنلاین، باید مهارت شنیداری خوبی داشته‌باشند. کیفیت و سرعت کار یک تایپیست می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مشتریان بعدی داشته باشد. مورد بعدی تایپ مقالات حقوقی است. اکثر وکلا همیشه در حال بروزرسانی اطلاعات خود هستند و هر چند وقت یکبار مقالاتی را در ژورنال ها و کنفرانس های مختلف به چاپ می‌رسانند. تایپیست وظیفه تایپ این مقالات را به بهترین شکل ممکن دارد.

کاربرد خدمات تایپ برای وکلا

 خدمات تایپ و وکلا

از رونویسی پادکست ها گرفته تا تایپ مقالات و اسناد حقوقی، همیشه کیفیت تاثیر‌گذارترین عاملی است که یک تایپیست می‌تواند داشته‌باشد. فریلنسرها و خدمات‌دهنده تایپ باید برای کمک به وکلا چند عامل مهم را در نظر داشته‌باشند و آن هم عبارت است از ایجاد تعادل مناسب بین کیفیت و قیمت، دسترس پذیری، حفظ حریم خصوصی، در نظر‌داشتن تخفیفات و پیشنهادات ویژه، تجربه کاری خوب و دقت تایپ بالا.

در سایت فریلنسری ایران تایپ خدمات تایپ برای وکلا توسط فریلنسرهای سراسر ایران ارائه می‌شود. فریلنسرهای تایپیست می‌توانند تمام مشکلات مربوط به تایپ اسناد و اوراق قانونی و حقوقی شما را برطرف کنند. در پروفایل فریلنسرها شما می‌توانید نمونه کارها و رزومه‌هایی که دارند را مشاهده کنید. با ایجاد یک پروژه تایپ در کاریتو، فریلنسرها به شما پیشنهاد می‌دهند با بررسی پیشنهادات می‌توانید قیمت مناسبی را برای انجام کار خود پیدا کنید. یک فریلنسر قابل اعتماد استخدام کنید تا بتوانید در موعد مقرر اسناد تایپ شده خود را تحویل بگیرید.

تایپ فوری پایان نامه برای دانشجو ها

تایپ فوری پایان نامه

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند اهمیت تایپ فوری پایان‌نامه را به خوبی درک کنند. زمان و کد دفاع قطعی شده برای هر پایان‌نامه، حداکثر زمان ممکنِ دانشجویان را برای انجام کامل کارهای لازمه نشان می‌دهد.

برخی از دانشجویان به علت درگیر‌شدن در بخش شبیه‌سازی پایان‌نامه یا کدنویسی ممکن است وقت کافی و یا توانایی آماده سازی و تایپ فوری پایان‌نامه خود را نداشته‌باشند. حتی بعد از پرینت اولیه از پایان‌نامه و تحویل آن به داروان، داوران خارجی و داخلی ممکن است نواقصی که در داکیومنت پایان‌نامه وجود دارد را مشخص کنند که بعد از دفاع وظیفه ویرایش و اصلاح پایان‌نامه باز هم به عهده خود دانشجو گذاشته می‌شود.

 به همین دلیل در این زمان یک فریلنسر تایپیست که مهارت تایپ بالایی دارد می تواند به ماجرا وارد و به این دانشجویان کمک کند. فریلنسری که وظیفه تایپ فوری پایان‌نامه را به عهده می‌گیرد باید توانایی کافی در زمینه تایپ فرمول ها، تنظیم حاشیه‌ها، تنظیم فاصله بین پاراگراف‌ها، شماره‌گذاری فصل‌ها و عکس‌ها، نوشتن فهرست محتوا و عکس و حتی رفرنس نویسی را داشته باشد.

چرا به تایپ فوری پایان‌نامه نیاز داریم؟

دانشجویان کمی را می‌توان پیدا کرد که مهارتِ کامل کار‌کردن با ورد را داشته‌باشند. برخی از آنها مهارت تایپ ۱۰ انگشتی ندارند و برخی دیگر با ابزارهای برنامه ورد آشنا نیستند، وجود اشتباهات تایپی هم می‌تواند به این موارد اضافه شود و سرعت کامل‌شدن پایان‌نامه را کاهش دهد. اگر شما بتوانید وظیفه تایپ خود را به یک فریلنسر ماهر که از مهارت تایپ ۱۰ انگشتی برخوردار است واگذار نمایید، می‌توانید در عرض مدت کوتاهی پایان‌نامه تایپ‌شده‌ی کامل خود را تحویل بگیرید.

تایپ فوری پایان نامه

اگر قصد دارید که تمرکز خود را روی بخش شبیه‌سازی، آنالیز داده‌ها و یا کد‌نویسی پایان‌نامه بگذارید، کار تایپ فوری پایان‌نامه خود را به یک فریلنسر تایپ ماهر واگذار کنید.  

هزینه تایپ پایان‌نامه چقدر است؟

معمولا هزینه تایپ فوری بر اساس تعداد صفحات، زبان متن، تعداد جداول و فرمول، رشته تحصیلی، تعداد کلمات و اصطلاحات انگلیسی / عربی و … بستگی دارد. تایپ پایان‌نامه از روی عکس‌های دست‌نوشته که وضوح و کیفیت مناسبی ندارد می‌تواند این قیمت را افزایش دهد. معمولا فریلنسرهای تایپیست نسبت به مراکز خدمات تایپ هزینه کمتری را دریافت می‌کنند. اما باید توجه داشته‌باشید که در هنگام اسخدام فریلنسر مطمئن شوید فردی که انتخاب کرده‌اید مهارت کافی مانند تایپ ۱۰ انگشتی، مهارت کار با نرم افزار ورد، مهارت کار با نرم افزارهای رفرنس‌نویسی و غیره را دارد.

نمونه هزینه تایپ پایان نامه

نوع متنملاک محاسبه

هزینه

متن ساده فارسیهر صفحه استاندارد۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان
متن ساده زبان های خارجیهر صفحه استانداردبسته به زبان انگلیسی و عربی به ترتیب ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان
جدولهر صفحه استانداردهر صفحه استاندارد ۸۰۰ تومان
رسم شکل و نمودارهر ۳ تا ۷ شکل۱۰۰۰ تومان
فرمول سادههر ۶ الی ۹ فرمول۱۰۰۰ تومان
فرمول پیچیدههر ۳ الی ۴ فرمول

۱۰۰۰ تومان

در برخی مواقع دانشجویان برخی از قسمت‌های پایان‌نامه را تایپ کرده‌اند و در نهایت کافیست فریلنسر قسمت‌های باقیمانده را تکمیل کند. در این حالت فریلنسر باز هم می‌تواند سفارش تایپ فوری پایان‌نامه را بپذیرد.همچنین برای هزینه تایپ پایان نامه فوری با خود دانشجو به توافق برسد.

تایپ فوری پایان نامه

در هر جای دنیا که هستید برای فریلنسر هیچ تفاوتی ندارد. فریلنسر تایپ به واسطه سایت‌های فریلنسری کار شما را قبول می‌کند و هزینه تایپ فوری پایان‌نامه را مشخص می‌کند و شما با پرداخت آن تاییدِ شروع کار را می‌دهید. پول به حساب فریلنسر واریز نمی‌شود تا زمانیکه سفارش آماده و مورد تایید شما واقع شود. بعد از اینکه از کیفیت کار راضی بودید هزینه به حساب فریلنسر واریز می‌شود. اگر برای جلسه دفاع و تحویل پایان‌نامه خود وقتی زیادی ندارید، کافیست همین الان در سایت فریلنسری ایران تایپ پروژه ایجاد کنید تا پیشنهاد فریلنسرهای ماهر سراسر ایران را دریافت کنید.

مزایای بازنویسی پادکست که هر تولیدکننده محتوا باید بداند.

مزایای بازنویسی پادکست

مزایای بازنویسی پادکست : همانطور که مستحضر هستید تولید محتوا برای هر سایت و کسب و کار اینترنتی به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌ها تبدیل شده‌است. شما با استفاده از تولید محتوا می‌توانید بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید. اگر هیچ ایده جدیدی برای تولید محتوای یونیک و اختصاصی ندارید می‌توانید از بازنویسی پادکست استفاده کنید، شاید بپرسید که پادکست و مزایای بازنویسی پادکست چیست؟

اگر به رادیو گوش داده باشید مفهوم پادکست را به راحتی درک می‌کنید. پادکست شبیه به رادیو است با این تفاوت که زمان، سرعت پخش و نوع برنامه‌ای که برای گوش‌دادن وجود دارد توسط خود شما انتخاب می‌شود. پادگست‌ها به زبان‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید از طریق اینترنت پادکست‌های زیادی را دانلود کنید. اگر فرصت و زمان مطالعه کتاب را ندارید پادکست به شما کمک می‌کند.

در موقع رانندگی، پیاده روی، ایستادن یا نشستن در یک ایستگاه اتوبوس شلوغ می‌توانید پادکست گوش دهید. پس پادکست با استفاده‌ی بهینه از ساعت‌هایی که می‌توان مرده تلقی کرد به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را بیشتر کنید. پادکست می تواند قوه شنیداری هر کسی را برای یادگرفتن زبان‌های خارجی تقویت کند و یک گزینه عالی برای تقویت زبان و مکالمه است. شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و در هز زمان و موقعیتی که خواستید به هر برنامه‌ای که علاقه دارید گوش دهید.

محتوای صوتی با پادکست‌ها

شما با استفاده از پادکست می‌توانید به راحتی یک فکر  یا دانش را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از طریق پادکست‌های صوتی به تبلیغ محصول یا خدمات خود بپردازید. در اینصورت دانش خود را در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهید. کتاب‌های صوتی، دکلمه، شعر، روایت و داستان همه و همه از طریق پادکست به راحتی به کاربر انتقال داده می‌شود، بواسطه‌ی حسی که در صدا وجود دارد می‌توانید احساسات خود را به سادگی به کاربر منتقل و بیان کنید.

مزایای بازنویسی پادکست

با محتوای صوتی شما به سادگی می‌توانید مخاطبان را به خود جذب کنید. ارائه‌ی محتوای صوتی با کیفیت برای افرادی که تمایل به خواندن متن‌های طولانی ندارند بسیار کارساز است. مخاطب می‌تواند با شنیدن پادکست به راحتی با شما رابطه برقرار کند، طوری که احساس می‌کند که گوینده پادکست را می‌شناسد. کاربران می‌توانند از سایت شما اشتراک بگیرند و محتواهای صوتی جدید را دانلود کنند.

با گرفتن فیدبک از کاربران می‌توانید در هر چه بهتر کردن پادکست‌های بعدی تلاش کنید. تولید پادکست یک راه بسیار موثر در جذب بازدیدکنندگان و افزایش ترافیک سایت است. با تولید منظم فایل‌های صوتی پادکست، کاربران بیشتری برای گوش دادن به پادکست به سایت شما مراجعه می‌کنند و در نتیجه ترافیک بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

چرا بازنویسی پادکست ؟

ضبط پادکست به زمان کمی نیاز دارد در مقابل تولید محتوای متنی به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. شما باید روی محتوای مورد علاقه کاربران خود تمرکز کنید، همانطور که تعدادی از کاربران سایت شما به شنیدن فایل‌های صوتی علاقه دارند تعدادی دیگر از مطالعه نوشته‌ها لذت می‌برند. کسب و کارهای مختلف می‌توانند با بازنویسی‌کردن پادکست، نیاز کاربران برای دانلود فایل صوتی را مرتفع سازند و باعث افزایش رتبه و بهبود سئوی سایت خود شوند. پادکست‌های زیادی وجود دارند که سرشار از دانش و تفکرات بکر هستند و خیلی از کاربران آنها بی اطلاع هستند. شما با پیدا‌کردن این محتواهای صوتی می‌توانید محتواهای متنی ناب تهیه کنید. قطعا گوگل به مطالب غیر تکراری رتبه بالاتری می‌دهد.

مزایای بازنویسی پادکست

نتیجه‌گیری

نه تنها پادکست به بهبود سئوی کلی سایت شما کمک می‌کند بلکه بازنویسی پادکست می‌تواند احتمال بهبود را افزایش دهد. هر مالک سایت یا کسب و کاری باید به علایق کاربران خود توجه کند و بر اساس نیاز کاربران خود اقدام به تولید محتوا کند. پادکست و بازنویسی پادکست و ساخت محتواهای متنی ناب می‌توانند به بهتر شناخته‌شدن برند شما و تعریف بهتر خدمات و محصولات شما کمک کنند.